Win leuke geldprijzen met Bingo Bang
InfoGeld Winnen
Online Casino nieuws. Leuke winacties. Nieuwsartikelen over gokken, spelletjes, bingo en bonus. Vul prijsvragen in en speel online geld spelletjes. Speel verantwoord en bewust 24+.
Staatsloterij wint Gouden Loeki. Voor de vierde keer gaat de Gouden Loeki naar de kerstreclame "Wacht Niet Tot Geluk Je Overkomt" van de Staatsloterij.
Inhoud: Staatsloterij wint Gouden LoekiInhoud:
In de reclame "Wacht Niet Tot Geluk Je Overkomt" trakteert de zoon de vader op langgekoesterde droomreis naar het Noorderlicht. Hij vertelt zijn vader dat hij de Staatsloterij heeft gewonnen en dat ze nog een keer samen een mooie trip gaan maken. De vader, die in een seniorencomplex zit, kan zijn geluk niet op. Samen gaan ze op een bijzonder gezamenlijk avontuur naar een land vol sneeuw, sneeuwscooters en de husky hond Frida en beleven de tijd van hun leven in Lapland of Samenland.
Als de vader terug is vertelt hij het hele bejaardenhuis wat een prachtige vakantie hij met zijn zoon had. Dat ze in een originele sauna hebben gezeten en dat het een en al een groot ijsavontuur is geweest waarbij ze gingen ijsvissen en het Noorderlicht hebben gezien. Waarop de verzorgster nog tegen de zoon zegt. Gefeliciteerd he met de Staatsloterij. Waarop de zoon zegt "ja dan moet ik hem eerst wel winnen", en trekt een Staatslot uit zijn zak. Hoe onroerend is dat?
De reclamefilm is gemaakt voor de Oudejaarstrekking van 2022. Het filmpje wordt voorzien van prachtige muziek van niemand minder dan Jorrit Kleijnen. De componist van onder andere Spider Man 3 en de bekende tv-serie Klem. De songtekst wordt zowel in tekst als stem verzorgt door Jacqueline Govaert leadzangeres van de band Krezip.
In deze kerstcommercial speelt de husky hond Frida een bijrol. Vader die zijn droomreis uit het verleden over mag doen. Is zeer geraakt en knuffelt met de husky eenmaal op pad. Al eerder gebruikte de Staatsloterij dieren in hun reclame zoals het hondje Frekkel, egeltje Freddie, katje Frummel en koekoeksklok Fritsie. Die ook allemaal in de prijzen vielen en een zilveren of gouden Loeki opleveren.
Ook deze reclames spelen in op hetzelfde sentiment, zijn allen ook even onroerend en raken het menselijke hart. De reclames zijn dan ook allemaal gemaakt door hetzelfde prestigieuze reclamebureau TBWA/Neboko. Patritia Pahladsingh, Managing Director van TBWA/Neboko "Met de Staatsloterij commercial willen we uitdragen dat het winnen van de 30 miljoen de op één na mooiste prijs is. Dat geluk of het delen van geluk waardevoller is en mensen inspireert om vandaag het geluk te pakken en niet te wachten tot je een keer de hoofdprijs wint".
Michael Kastelijns, Business Director van Staatsloterij“Elk jaar zijn de verwachtingen rond onze nieuwe campagne hoog gespannen. In deze campagne bouwen we voort op een mooie traditie die we in de afgelopen jaren met onze commercials hebben ingezet, met dit jaar een hoofdrol voor een vader en zijn zoon en een bijrol voor husky Frida. Je hebt je geluk in eigen hand en wat is er mooier dan dit geluk te delen met iemand die je dierbaar is. Dat is het gevoel dat we bij Nederlanders willen raken." |
Voor wie de aandoenlijke kerst spots van het lieve hondje Frekkel, het schattige egeltje Freddie, het kleine katje Frummel, de verdrietige koekoeksklok Fritsie en Wacht Niet Tot Geluk Je Overkomt nogmaals wilt zien kan terecht op Youtube. We hebben een handig linkoverzicht gemaakt van alle in de Loeki prijzen gevallen kerstcommercials van de Staatsloterij.
Win leuke geldprijzen met Bingo Bang
InfoVerdien met Euroclix
InfoOnline Geld Winnen spelletjes spelen
Info